вівторок, 10 квітня 2012 р.

Я.


Часто, мене запитують, що означає «ФОТОГРАФІЯ З ДУШЕЮ»?

рекламна публікація в журналі FreeTime


Є певні моменти, які передають почуття, турботу, ніжність, любов... Коли ми їх помічаємо вживу, ці миті є дуже зворушливі, а коли вдається передати фотографією, враження ще сильніші! Дивлячись на такі фото, повертаємось в той день, ті хвилини, коли ми були щасливі, радісні… Я люблю фотографувати дітей, навіть дуже жвавих і смішних – вони справжні, в них стільки позитивної енергії, стільки світла… Своїми роботами я прагну внести якусь частинку радості в нашу буденність.
Цей вислів я часто чула, коли віддавала відзнятий матеріал і ми разом розглядали фотографії:
«О, фотографія зроблена з душею… :)», приємно було це чути, тому так і вирішала лишити цей вислів для себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар